Gronland leder

Jag kan konstatera att Gronland leder i min lilla omrostning med 3-1.

Har i Santiago har jag traffat EK och DL som har varit och rest runt en hel del sedan de lamnade berget. De har bl.a. hunnit vara upp till Machu Picchu - jag ar saaa avundsjuk. Naval, Machu Picchu star ju kvar...

Hursomhelst sa traffade vi en chiliensk tjej, Cecilia, medan vi var ute och at sushi. Vi bjod over henne till vart bord och snart kom en kompis till henne. Hon och Daniel, som kompisen heter har helt tagit hand om oss har i Santiago och visat oss runt. EK och DL har sovit over hos henne och idag ska vi grilla och bada i pool. Igar tog de oss ut till lokala pubstallen (i de lite finare omradena) som vi aldrig hade hittat till sjalva. Det ar alltid kul att fa nya vanner runt om i varlden :)

Ha det sa gott alla, for det tanker atminstone jag ha :)

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Viking Johansson

Hur vore det om norrbotten kom med i din omröstning.

I så fall kanske din undersökning skulle se lite annorlunda ut.

Kram - Pappa.

2009-01-04 @ 11:11:18
Postat av: Rasmus

Eftersom det berg denna gång röstar jag oxå för Grönland och samtidigt röstar jag för att du sommaren därpå ska traska uppför Denali. För egentligen är det väl bara frågan om i vilken ordning du ska ta tag i dem?

2009-01-04 @ 13:30:26
Postat av: Joel

Viking: Norbotten!!! Nej, huvva då int'! He jer fö kallt! Bättre då me grönlandet.



Rasmus: Ok, då står det 4-2 till Grönland, då EK muntligt har röstat för Denali.

2009-01-04 @ 22:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0