Gott nytt år!

Just nu sitter jag i Santiago de Chile. Jag ville hinna se lite mer an bara mendoza nar jag anda var har. Egentligen hade jag velat aka till Machu picchu eller nat annat, men det hanns inte med.

Naval, jag kan dock konstatera att trots att man befinner sig i en femmiljonerstad sa kan man kanna sig ensam. I Mendoza hade jag hela tiden manniskor som jag kunde umgas med. Pa berget larde man kanna manga trevliga manniskor med liknande intressen och drommar. Det var pa det sattet jag larde kanna de tre amerikanerna Chris, Kevin och Wayne. Dessutom sa hittade ju Per, Daniel och Goran till vandrarhemmet. Har i Santiago ar jag helt for mig sjalv, bade pa ont och gott.

Vi far se om jag kan aka pa nagon trevlig utflykt (jag har sett en som tar en till Valparaiso och till Pablo Nerudas hem) och se lite mer av omradet och kanske samtidigt traffa nagon likasinnad.

Till topps! Joel

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fan va roligt att allt gick som planerat! Stort grattis, och jag röstar på grönland. ;)

2009-01-02 @ 19:53:02
Postat av: Anders i Umeå

GRATTIS från Anders, Tina, Neo & Wille! Tungt som tusan eller? Och du, skida över Grönland låter riktigt fräckt.

2009-01-02 @ 22:43:40
Postat av: Joel

Tackar! Det var som sagt en riktigt harlig upplevelse. Jag kan dock konstatera att det star 3-1 till Gronlands favor i denna stund.

2009-01-03 @ 15:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0