Äntligen hemma!

Jag har faktiskt hunnit med att arbeta en dag. Det gick riktigt bra, men det är imorgon vi får se hur det står till med jetlagen. Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen på senare tid pga. förklarliga skäl. Dock kommer jag att lägga upp en dag för dag-redogörelse över bestigningen inom den närmaste framtiden. Det är inte bara bloggandet jag ligger efter med, utan det gäller även träningen. Förvisso ska jag spela innebandy ikväll, men jag har inte rört mig sedan jag kom ned för berget 26/12. Livet i Mendoza/Santiago har också varit allt annat än hälsosamt ;)

Hursomhelst, så står det just nu 6-3 till Grönland. Det verkar som om jag får lägga klättergrejerna på hyllan ett tag och valla skidorna istället.

Fast jag har faktiskt lite klätterplaner framöver, bl.a. har jag tänkt bestiga Gran Paradiso i Italien till påsk, för att sedan försöka klippa så många toppar i Alperna som möjligt under sommaren. Några toppar jag ska försöka klättra är Matterhorn, Jungfrau, Mönch och Eiger. Detta ska jag göra tillsammans med DW (som jag toppade Aconcagua med).

Visst är det härligt att leva :)

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tjena Joel!



Allt väl? Hemresan gick planenligt? Till vår stora lycka dök allt vårt bagage upp på Arlanda. Dags att börja ladda om för nya äventyr. Skulle gärna ta del av amerikanernas websida. Har du min mailadress? Du kan ju i så fall skicka länken dit.



Hörs!

2009-01-09 @ 09:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0