Träning v8

Hm, det börjar bli lite pinsamt nu. Det gäller att jag börjar komma igång lite med träningen igen. Det går inte att vila på gamla lagrar. Kondition är faktiskt en färskvara. Dock har jag bett om ursäkt i vecka efter vecka, men nu gäller det att börja träna lite mer seriöst. Det är inte många veckor kvar till Gran Paradiso, och EK som förmodligen ska följa verkar träna på ordentligt. Nåväl, så fort som jag kommer hem till Falun ska jag löpträna lite. Jag måste kompensera för de innebandypass jag har missat medan jag varit i Boden.

Cykel till jobbet (må-fr)
Innebandy i måndags och torsdags (60 min)
Styrketräning i fredags (60 min)

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Joakim

Om du fortfarade är uppe i Boden och har tid över så skulle jag gärna vilja träffa dig för lite snack ang just Aconcagua. Är själv sugen på att göra den 2011 och skulle behova lite input om vad som gäller på berget. Lättare att planera när man har någon som redan varit där :-) Nås på 076-8007179 dag/kväll



/Joakim

2009-02-24 @ 10:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0