Namnbyte

Det här med att hitta ett nytt namn till bloggen har inte varit alldeles lätt. Visst har jag laborerat med en hel del olika alternativ men oftast är de antingen för pretto eller för slätstrukna/menlösa. Dock har jag fått några bra och inspirerande tips, vilka jag tackar för. Svårigheten med att hitta ett lämpligt namn beror på att jag vill att det ska vara allmängiltigt samtidigt som det ska fånga bloggens innehåll på ett träffsäkert sätt. Det gör absolut ingenting om det är lite spetsfundigt också.

Ja, ni förstår att det inte har varit lätt att hitta ett namn som uppfyller alla dessa kriterier. Av den anledningen valde jag ett okonstlat namn:

Utebloggen

En blogg som står i skarp kontrast till alla dessa innebloggar som behandlar senaste modet, glamour och lyxliv. Sedan kan man väl få associationer till ute- och friluftsliv också ;)

Till topps! /Joel


Kommentarer
Postat av: Robin H

Joel skrev "En blogg som står i skarp kontrast till alla dessa innebloggar som behandlar senaste modet"



Haha väldigt roligt, innebloggar :D

2009-08-10 @ 07:18:58
URL: http://robinhaag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0