Träning v37

En träningsvecka där rytmen stördes lite av att jag var ut på en liten cykeltur under tisdagen och onsdagen. Hursomhelst kan jag konstatera att jag känner mig bättre tränad nu än vad jag gjorde motsvarande tid för ett år sedan. Det känns som om jag är bättre allround-tränad nu. Fysiskt sett är jag nog redo inför Aconcagua. Nu gäller det bara att behålla formen, fast helst förbättra den :) Det ska bli mer backträning framöver. Nåväl, här kommer veckans träning:

Cykel till jobbet (må, to-fr)
Cykel tisdag 37 km, 1h53m (Hem - jobbet - Uvberget)
Cykel onsdag 26,5 km, 1h26m (Uvberget - hem)
Innebandy i torsdags (60 min)
Löpning 12 km i söndags
Styrketräning i fredags (60 min)

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0