Läkarundersökning

Med anledning av den yrsel som jag kände efter Mt Blanc, så beställde jag tid på vårdcentralen för en läkarundersökning. Jag visste ju att jag hade högt blodvärde (178), men det känns alltid bra att få prata med en läkare och ta några prover bl.a. EKG. Svaren på proverna lär väl dröja ett tag men blodtrycket var utmärkt 130/80 och mitt hjärta lät bra ;) Dessutom fungerade mitt balanssinne och mina reflexer som de skulle.

Jag utgår från att mina prover kommer att visa att jag är kärnfrisk, för så känner jag mig. Dock är det bra att få ett kvitto på det, om inte annat för att stilla min familjs oro.

Medicinskt sett är jag redo. Aconcagua, here I come...

Till topps! /Joel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0