Så många berg...

...och så lite tid. Det är lite konstigt, för det är två månader kvar tills jag åker till Aconcagua, men jag planerar redan för nästa berg :) Fast i ärlighetens namn så är det mest lite orientering jag håller på med. Berget som jag funderar på är Gran Paradiso i Italien. Det är 4061 m, och det enda 4000-metersberget som helt ligger inom italienskt territorium. Det räknas också som ett av de lättaste 4000-metersbergen (om man tar normalleden). Tanken är att kanske bestiga berget i april, fast endast om det går utan skidor (orkar inte hyra eller släpa med mig ett par). Sedan får jag se om jag får farsgubben som sällskap upp till paradiset :)

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som ett berg för mig :D

2008-10-05 @ 18:12:45
Postat av: Joel

Ja, inget kan väl överträffa att få vidröra himlen från paradiset?

2008-10-05 @ 20:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0