Packlista version 1.0


Jag har börjat fila på min packlista så smått, och så här ser ett första utkast ut, version 1.0. Jag tycker verkligen att jag har försökt banta packningen och vara viktmedveten, utan att för den skull tulla på säkerheten. Det har väl gått hyfsat bra men som det ser ut just nu ligger jag på runt 20 kg (bara storskor och stegjärn går på ca. 3,7 kg). Tält, gasol, snacks och mat är inte inräknat i vikten, så man kan nog lägga till minst 10 kg. Om totalvikten landar på runt 30 kg är det faktiskt ganska bra. Och trots den överkomliga vikten ska jag inte bära allt till baslägret, då det är tänkt att vi ska anlita mulåsnor.

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0