Träning v44

Det är lite lustig men min far har uttryckt lite oro för att jag kan bli sedd som en knäppgök av mina kollegor (fast jag vet att han bara menar väl). Det handlar givetvis om det här med att jag vandrar till och från jobbet med en stor packning på tisdagarna. Jag försäkrade honom om att ingen tittar konstigt på mig för det, men vad vet jag? De som vet vad jag håller på med förstår väl, men frågan är hur det är med dem som inte känner till mina planer. Men å andra sidan så behöver varje arbetsplats sina original ;)

Här kommer veckans träning.

Cykel till jobbet (on)
Vandring med packning 12 km i tisdags (40 kg)
Styrketräning i onsdags och fredags (60/30 min)
Innebandy i tisdags och torsdags (60 min)
Löpning 12 km i måndags och fredags
Vandring med packning i söndags, hopptornsbacken x 10 (35 kg)

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Fredilius

Du kan ju berätta för farsan om en del andra kollegor: 25 Vasalopp, eller varför inte den som springer 400 mil per år? För att få arbeta på Hbo måste man antingen vara folkmusiksfanatiker eller sportfreak. Själv är jag en tämligen slätstruken och ordinär person och sådana behövs också på arbetsplatser för annars skulle inte er andras storhet framträda så tydligt.

2008-11-03 @ 23:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0