Bloggens ettårsdag

Idag fyller min blogg ett år! Tänk vad tiden går fort. Det är också nästan exakt ett och ett halvt år sedan (maj 2007) jag bestämde mig för att bestiga Aconcagua. Det är konstigt hur 18 månader upplevs flyga fram, medan tiden på något sätt har bromsat upp mot slutet och under de sista veckorna så har den närmast krupit fram. Jag antar att den kommer att stå still två veckor före avfärd, för att sedan få för sig att gå alltför snabbt mot slutet. Speciellt om man har sistaminutengrejer att fixa, för då tenderar tiden att försvinna.

Hursomhelst har ett år gått och för att uppmärksamma detta så länkar jag till bloggens första inlägg: Välkommen till min blogg om Aconcagua!

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Fredilius

Grattis! Kanske kan man kalla bloggen A.K.A vuxna män gör saker tillsammans.



Till topps, bästefar!

2008-11-03 @ 23:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0