Träning v18

image88En lite rumphuggen träningsvecka, då den har bestått av lite röda dagar och en Stockholmsresa. Jag har faktiskt tagit det medvetet lugnt också, eftersom jag funderar på om jag är övertränad. Jag har uppvisat några symptom som ökad vilopuls, sömnlöshet och en ihållande nästäppa (en lågintensiv förkylning?). Möjligtvis finns det ett samband med skidturen (v8/9) och cykelturen (v12/13). Kroppen fick arbeta ganska intensivt under två närliggande perioder, dvs. det blev kanske inte tillräckligt med återhämtning. I stort sett har jag ju fortsatt att träna som vanligt efter varje tur. Ikväll (må) ska jag ta det lugnt, och först imorgon (ti) blir det träning i form av innebandy.

Nåväl, här kommer veckans träning.

Cykel till jobbet (må-on)
Innebandy i tisdags (60 min)
Löpning 10 km i torsdags
Styrketräning (70 min)

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0