Träning v12

En bra träningsvecka, då den bl.a. innebar upptakten till en längre cykeltur. Jag cyklade faktiskt sträckan Falun-Oslo, tur och retur. Försökte mig på denna tur under påsken förra året, men jag blev då tvungen att ge upp i Torsby pga. ett krånglande knä. I år gick det som sagt bättre. Övernattningarna skedde i tält. Det blev lite kallare än beräknat och jag hade bara utrymme för min sommarsovsäck, men vad gör man inte för konstens skull?

Cykel till jobbet (måndag-onsdag)
Innebandy i tisdags (60 min)
Löpning 10 km i onsdags och fredags

Cykel ToR Falun-Oslo
Lördag 161 km, 8h55m (Falun-Malung)
Söndag 127 km, 7h15m (Malung-Gränsen)
Totalt 288 km

image67
Vid gränsen (ett ganska onödigt konstaterande)

image68
Oslo bjöd på sin mer "insnöade" sida

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Staffan

Det var f*n inte illa gjort! Hur övernattade du på vägen dit med bara sommarsäck?

2008-03-28 @ 22:57:26
URL: http://www.minutsida.blogspot.com
Postat av: Joel

Ja, det var bara att klä på sig sina medhavda extrakläder + förstärkningsplagg. Det två första nätterna var kallast, riktigt kalla. De följande fyra nätterna var lite småkyliga, men de gick bättre.

2008-03-28 @ 23:10:08
Postat av: Tomas

Fan va tufft!
Jag har haft lite tankar på att cykla från umeå till fjällen eller upp längst kusten, men det skulle vara på SOMMAREN isf ;)

Bra jobbat!

2008-03-29 @ 12:40:55
URL: http://aventyrilivet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0