Resan klar!

Nu är det äntligen klart, efter många om och men, resan är bokad och betald. Hela kalaset inklusive avbeställningsskydd gick på 13700. Lite dyrare än vad jag hade hoppats på, speciellt om man betänker att resan hade gått på runt 9000 om den hade bokats i februari då jag började leta.

Nåväl, vi flyger med Iberia och avresan sker 13 december med start från Stockholm för mellanlandning i Madrid och Santiago de Chile, för slutdestination i Mendoza. Hemresedatumet är satt till 6 januari 2009, så vi lär hinna med en del semestrande i Chile och/eller Argentina.

Jag tror inte riktigt att detta med att jag köpt resan har sjunkit in än. Jag är förmodligen för trött. Vi får se imorgon, kanske kommer jag att vakna och inse att det är sant, jag ska åka till Aconcagua :)

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Linda

Fasen va spännande! Nu är det inte så lång tid kvar trots allt..

Kul att följa din blogg föresten.

2008-06-12 @ 12:40:12
URL: http://ars.blogg.se/
Postat av: Joel

Visst är det spännande! Roligt att du uppskattar min blogg :)

2008-06-12 @ 15:11:07
Postat av: Linda

När man bara har tofflar(or?) som vänner här hemma får man söka sig motivation på annat håll :-)Älskar att läsa om människors visioner och äventyr från planeringsstadiet till resultatet. Hur spännande och motiverande som helst..

Jag kämpar själv för att komma i någon slagt startgrop för något eget äventyr. Om än inte så stort som ditt. ÄN. ;-)

2008-06-12 @ 17:08:59
URL: http://ars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0