Madrid

Allt ar val med mig och mitt resesallskap. Jag sitter just nu i Madrids flygplats. Resan hit har gatt bra, en liten forsening bara. Om drygt en timme gar flyget till Santiago de Chile. Forhoppningsvis ska den resan ocksa ga bra. Jag ar lite trott, da jag bara sov fyra timma i natt, men det ar sjalvforvallat ;) Jag kommer nog att sova som ett barn pa flyget.

Nar jag satt har och at, sa insag jag att det hander nagot speciellt med en nar man ar ute och reser. Det ar som om man gar upp en medvetandeniva. Hjarnan gar pa hogtryck, alla sinnen ar mer skarpta. Man blir helt enkelt mer levande.

Tyvarr snodde de min lingonsylt har i Madrid. Det var ju dumt av mig att inte tanka pa att satta den i ryggsacken, men det ar latt att vara efterklok. Nu far jag ta och lara mig vad sylt heter pa spanska och bege mig ut pa Mendozas syltmarknad. Undrar vad de har for sylt som passar med havregrynsgrot.

Naval, jag hinner inte skriva sa mycket mer just nu. Snart bar det av till Sydamerika :)

Till topps! /Joel


Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till! :)

2008-12-14 @ 07:38:43
Postat av: Joel

Tack sa mycket! :)

2008-12-14 @ 22:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0