La vida Limbo

Jag gar omkring som i Limbo. Dagarna rullar pa och det enda jag gor ar att vanta pa nasta maltid eller nasta tillfalle att dricka vin, ol eller en drink. Forvisso har jag trevligt sallskap men tillvaron star i sa stark kontrast till den pa berget. Fast sanning och saga sa ar jag mer radd for mitt liv nar jag aker taxi har i Mendoza an vad jag var uppe pa berget.

DW aker hem idag, sa jag kommer att fira nyar med tre amerikaner. Det ska bli skoj. Imorgon aker jag nog over till Chile for att fa se lite av Santiago m.m. Dessutom blir det ett valkommet avbrott.

Amerikanerna har fragat om jag ar intresserad av att klattra Denali med dem sommaren 2010. Det hinns ju inte med nu till sommaren. Vad tycker ni? Ska jag satsa pa Gronland eller Denali 2010?

Ni far helt enkelt rosta pa de tva alternativen:

1. Skida over Gronland
2. Bestiga Denali

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Linda

Denali. Utan tvekan. Ta chansen.

2008-12-31 @ 16:40:01
URL: http://ars.blogg.se/
Postat av: Tomas

Fan va grymt!

Otroligt roligt! Starkt jobbat!

2008-12-31 @ 16:47:11
URL: http://aventyrilivet.blogspot.com/
Postat av: christina

Grattis till nått mål och en stor Gott Nytt År kram. Börja med att komma tillbaka till kära gamla hbo. Christina

2009-01-01 @ 01:24:11
Postat av: Joel

Linda: Det var ju sjalvklart att du skulle rosta for Denali :)



Tomas: Tackar!



Christina: Tack for omtanken! Jag ska absolut komma tillbaka till gamla kara HBO :)

2009-01-01 @ 13:18:13
Postat av: Staffan

Skidåkning är väl roligare? Grattis till Aconcagua förresten =)

2009-01-01 @ 19:40:19
URL: http://minutsida.blogspot.com
Postat av: Viktor

Stort grattis till att du nått ditt mål och bestigit Aconcagua!

Jag röstar för Denali som nästa mål!

2009-01-06 @ 11:55:48
URL: http://www.mednatur.se
Postat av: Joel

Tackar! Jag tror det står 5-3 till Grönland nu.

2009-01-07 @ 22:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0