Packlistor

image83Jag har ännu inte kommit så långt att jag har skrivit min packlista, men det börjar dra ihop sig. Dock tänkte jag att jag kan ju börja med att länka till andras packlistor osv. Det är alltid kul att se vilken utrustning folk tar med sig, dels för att jämföra, dels för att få tips på bra grejer. Det finns ganska många packlistor ute på nätet, men en fingervisning om vad en packlista ska innehålla kan du läsa i dessa två:

Team Hyperaktiv

Aconcagua.com

Den första kommer från en expedition, medan den andra är hämtad från en researrangör. En tredje variant hittar du här :)
Nåväl, jag kommer att lägga upp min packlista vad det lider.

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0