Utsidan

Jag vill bara tipsa om en jättebra sajt för allt som har att göra med friluftsliv. Där kan du läsa spännande reseberättelser, artiklar samt få svar på alla möjliga frågor du kan tänkas ha om friluftsliv. Det är dit jag vänder mig med mina frågor om bergsklättring, utrustning och alpinism

Sajten jag pratar om är 
image11

Och nej, jag är inte sponsrad av dem. Jag tycker helt enkelt att det är en bra sajt. Eftersom jag är intresserad av friluftsliv i allmänhet, så finns där mycket annat spännande att ta del av. Jag kan väl nämna att jag, utöver mina bergsklättrardrömmar, gillar att vandra i fjällen, gå på skidtur, åka på långfärdscykelturer och paddla kajak.

Så ses vi inte här, så kanske vi ses där ute.

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0