Hej, jag heter Joel och jag är prylgalen.

Glömde några grejer på listan.
image16
Alpinklättringsdamasker
(GPS)
(Pulsklocka)

Som ni ser så önskar jag mig en hel del som inte är direkt kopplat till Aconcagua, men de hör dit på avstånd, t.ex. så är pulsklockan ett hjälpmedel i min träning. Och träningen syftar ju till att förbättra mina utsikter för att ta mig upp för berget. Ja, ni förstår...

Hursomhelst, beställde jag ett par nya skridsko-/skidpjäxor idag, och så blev man 2500:- fattigare. Dock kommer dessa pjäxor få mig att åka ut oftare, så på vis får jag mer träning (skridsko- och skidåkning) samt övning i alpina förhållanden (vinter). Lite krystat, jag vet, men på något sätt måste jag ju motivera mitt inköp. Snart står jag väl där inför en grupp och säger:
"Hej, jag heter Joel och jag är prylgalen", och får svaret
"Hej, Joel!"

Till topps! /Joel



Kommentarer
Postat av: Staffan

Det är mkt möjligt att jag är en av dom som säger "Hej Joel" :o

2007-12-06 @ 10:06:31
URL: http://www.minutsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0